Najczęstsze skargi gości hotelowych

W hotelu, jak w każdej innej ofercie usługowej, pracują ludzie. Nie są oni robotami, zdarzają się im także błędy. Jednak co nagminnie powoduje frustrację u gości hotelowych? Często na folderach ukazujących wnętrze budynku pojawiają się piękne i zadbane pokoje. Na zdjęciach wyglądają komfortowo i przytulnie. Po przyjeździe jednak okazuje się, że niezmieniona pościel, grzyb w kątach czy wszechobecny kurz nie są rzadkim widokiem. Na następny ogień idą śniadania. Posiłki, serwowane w hotelu codziennie wyglądają prawie identycznie, a ceny są wygórowane. Jakościowo też nie ma tu jedzenia z najwyższej półki. Po posiłku, wracamy do pokoju. W wielu przypadkach, opis pokoju nie jest zgodny z jego prawdziwym stanem. Czasem brakuje telewizora, czasem coś nie działa. Jego wymiary też często nie spełniają naszych wymagań, są po prostu za małe. Można też wspomnieć o hałasie, który towarzyszy nam przez większość pobytu w ścianach kwatery. Kolejnym elementem jest dostęp do Internetu. Zwłaszcza w starszych hotelach można zapomnieć o pojęciu „WiFI”. Mimo tych wszystkich obelg skierowanych w stronę hoteli, należy pamiętać o jednym. W większości gospód, obsługa spisuje się rewelacyjnie, a skargi na wyżej wymienione rzeczy zdarzają się najczęściej, lecz mimo to rzadko.

Dodaj komentarz